11 Ocak 2014 Cumartesi

Yeni doğum yapan bir annenin boş zamanı olur mu ki?

Olmaz, hemde hiç olmaz. hatta banyo bile yapamazsın. tuvalete gidemezsin. Simre doğduğunda çok heyecanlıydım her anne gibi. Onu kimselere veremezdim, sanki ben ve babası dışında herkes canını acıtacakmış gibi geliyordu ozamanlar. Çok korkardım birşey olursa diye. Ama ne yalan söyliyim vermem gerekirmiş. Hiç ayrılmadım ondan, saniye bile. Ama öyle körü körüne bağlanmamak, bağlamamak gerekirmiş. Evet mucize oldu, bebeğin oldu ama hala insansın ve ihtiyaçların var. Belli bir zaman sonra insanlıktan çıkmış haline bakamıyorsun aynada ve bu durum gerçekten de insanın psikolojisini çok bozuyor.  O sebepten insanlar 2. bebekte daha rahat oluyor ve izin vermiyor kendisine insanlıktan çıkmaya. 
Bizde durum hala aynı gerçi, bağımlı halde yaşıyoruz. taş çatlasın 13 ayda 5 kere bırakmışımdır anneme, ama suç benim kabul!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder